Tuesday, May 10, 2011

Jika Aku Jatuh Cinta???

Bismilahirahmanirahim...
Ya ALLAH....
jika aku jatuh cinta Ya ALLAH... 
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya hnya padaMU.

Ya Muhaimin..
jika aku jatuh hati,,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMU..
agar,,tidak terjatuh aku dalam jurang cinta manusia,,

Ya Rabbana,,
jika aku jatuh hati...
jagalah hatiku padanya..
agar... tidak berpaling daripada hatiMU...

Ya RobbalIzzati...
jika aku rindu..
rindukanlah aku kpada seseorang yg rindukan shahid ke jalanMU...

Ya ALLAH..
jika aku mencintai cinta manusia..
jagnlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat kpdaMU..

Ya ALLAH..
jika Kau halalkan aku merindui kekasihMU..
jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada
cinta abdi dan rindu abadi hanya kepadaMU ya ALLAH....

Amin..ya Rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment

ThAnk You For YouR Comment ^^